وقتی درس نخوانده و مشروط میشوی!
وقتی درس نخوانده و مشروط میشوی، به معنای این است که به دلیل عدم موفقیت در یادگیری مطالب درسی، باید شرایط خاصی را برای قبولی در درس به تصویب استاد برسانی. این موضوع میتواند باعث ایجاد فشار و استرس برای دانشجو شود، اما در عین حال فرصتی برای تلاش و بهبود عملکرد خود نیز محسوب میشود.
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید ورود/عضویت