چرا ازم گرفتت ♤
چرا عاشق هرکی میشم یکی دست میزاره روش و میبرتش♤♤♤ دوست دارم ولی نمیتونم بهت بگم چون تو عاشق یکی دیگه هستی♡♡♡
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید ورود/عضویت
چرا ازم گرفتت ♤
چرا عاشق هرکی میشم یکی دست میزاره روش و میبرتش♤♤♤ دوست دارم ولی نمیتونم بهت بگم چون تو عاشق یکی دیگه هستی♡♡♡