اسموتی انبه و شاتوت
اسموتی همراه با بستنی @food__irani3844 اسموتی انبه و شاتوت - اسموتی با بستنی انبه و شاتوت رو ۳ ساعت در فریزر بذارید، و اونهارو مثل من با بلندر پوره کنید. اگه دوست داشتید بستنی هم بزنید و نوش جون کنید.
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید ورود/عضویت