خاطرات:)
چقد فیلم قشنگی بود..خیلی چیزا یاد عادم داد.. مهم ترینش این بود که وقتی عاشق میشی هر اتفاقی هم افتاد پاش بمونی..ترکش نکنی و بش ایمان داشته باشی:) هیشکیو نمیخوام جز طُُ
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید ورود/عضویت
خاطرات:)
چقد فیلم قشنگی بود..خیلی چیزا یاد عادم داد.. مهم ترینش این بود که وقتی عاشق میشی هر اتفاقی هم افتاد پاش بمونی..ترکش نکنی و بش ایمان داشته باشی:) هیشکیو نمیخوام جز طُُ