زنبور عسل ترس ندارد
زنبور عسل ترس ندارد هیچ وقت خودتون رو از زنبور ها فراری ندیدمن ۱۲ سالم بود زنبورداری را شروع کردم و درسته که یکمی سنم کمتر بوده سر کندو ها در هنگام بازدید نیش میخوردم گریه میکردم ولی هیچ وقت از زنبور نترسیدم
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید ورود/عضویت